De doelgroepanalyse
Om de juiste doelgroep voor jouw vacature te bepalen beginnen wij altijd met een doelgroepanalyse.
De doelgroepanalyse vormt het fundament. De analyse zorgt ervoor dat wij effectief de juiste doelgroep kunnen gaan benaderen, waardoor wij enkel kandidaten vinden die perfect aansluiten bij jouw bedrijfscultuur en functievereisten.
Telefonisch contact met sollicitant
In deze fase stellen we zorgvuldig een lijst samen met sollicitanten die voldoen aan specifieke kwalificaties. Binnen 24 uur na ontvangst van de aanmelding starten we telefonisch contact. Tijdens dit gesprek voorzien we de kandidaat van relevante informatie, leggen we de volgende stappen uit, en verzamelen we benodigde gegevens. Dit proces vormt onze eerste cruciale stap in het vinden van geschikt personeel.
Het aannemen van je personeel
Nadat wij de geschikte kandidaten hebben voorgesteld, is het aan jullie om zelf kennis te maken met de kandidaten. Deze stap is cruciaal om de meest geschikte kandidaat voor de vacature te identificeren. Zo ontstaat een naadloze match tussen de kandidaat en jullie organisatie, wat resulteert in een succesvolle aanstelling.
Opzetten van de campagnes
Op basis van de doelgroepanalyse creëren wij meerdere doelgerichte campagnes op diverse online platforms.
Deze strategische inzet van marketing maximaliseert de zichtbaarheid en bereikbaarheid van jouw vacature bij de beoogde doelgroep.
Campagnes beheren en optimaliseren
Na het ontvangen van de eerste sollicitaties, doorlopen we een grondige analyse van de verzamelde gegevens om de effectiviteit van onze wervingscampagnes te beoordelen. Via voortdurende aanpassingen en verfijningen streven we naar maximale prestaties, verbeterde doelgerichtheid en verhoogde resultaten van de campagne, wat resulteert in een grotere respons van geschikte sollicitanten.
De doelgroepanalyse
Om de juiste doelgroep voor jouw vacature te bepalen beginnen wij altijd met een doelgroepanalyse.
De doelgroepanalyse vormt het fundament. De analyse zorgt ervoor dat wij effectief de juiste doelgroep kunnen gaan benaderen, waardoor wij enkel kandidaten vinden die perfect aansluiten bij jouw bedrijfscultuur en functievereisten.
Opzetten van de campagnes
Op basis van de doelgroepanalyse creëren wij meerdere doelgerichte campagnes op diverse online platforms.
Deze strategische inzet van marketing maximaliseert de zichtbaarheid en bereikbaarheid van jouw vacature bij de beoogde doelgroep.
Telefonisch contact met sollicitant
In deze fase stellen we zorgvuldig een lijst samen met sollicitanten die voldoen aan specifieke kwalificaties. Binnen 24 uur na ontvangst van de aanmelding starten we telefonisch contact. Tijdens dit gesprek voorzien we de kandidaat van relevante informatie, leggen we de volgende stappen uit, en verzamelen we benodigde gegevens. Dit proces vormt onze eerste cruciale stap in het vinden van geschikt personeel.
Campagnes beheren en optimaliseren
Na het ontvangen van de eerste sollicitaties, doorlopen we een grondige analyse van de verzamelde gegevens om de effectiviteit van onze wervingscampagnes te beoordelen. Via voortdurende aanpassingen en verfijningen streven we naar maximale prestaties, verbeterde doelgerichtheid en verhoogde resultaten van de campagne, wat resulteert in een grotere respons van geschikte sollicitanten.
Het aannemen van je personeel
Nadat wij de geschikte kandidaten hebben voorgesteld, is het aan jullie om zelf kennis te maken met de kandidaten. Deze stap is cruciaal om de meest geschikte kandidaat voor de vacature te identificeren. Zo ontstaat een naadloze match tussen de kandidaat en jullie organisatie, wat resulteert in een succesvolle aanstelling.
Kirsten Vernimmen
HR Schuurman Groep
Binnen twee weken een kandidaat aangenomen door de goede werkende campagnes van MoreToAdd. Zeer tevreden!
Wout Lansink
(Bekend van PTED-operatie)
MoreToAdd heeft gezorgd voor een aanzienlijke toename van sollicitanten voor onze vacatures, waardoor we ons enkel hoefden te concentreren op het voeren van sollicitatiegesprekken.
Gitte Wisselink
HR VOS Transport Deventer
Frank Hefti
(Bekend van Total Bodyscan)
Wij zijn heel tevreden over de samenwerking met MoreToAdd. Snel schakelen, meedenken met de klant, zorgvuldige opvolging van sollicitanten zijn kenmerkend voor Bas en zijn team. Altijd resultaat!
Milou Kienhuis
No nonsense, doelmatig en een verrassend groot bereik. We zijn erg tevreden over de samenwerking die wij hebben met MoreToAdd.
Stefan Verdonkschot
Eigenaar
Inmiddels al meerdere campagnes afgenomen bij MoreToAdd. Zeer tevreden over het resultaat en de samenwerking.
Armando Kwekkeboom
Directeur/eigenaar
Onze eerste ervaring met MoreToAdd was prettig. Ze handelden enthousiast en snel, pasten de zoekterm aan, en vonden de perfecte medewerker. Bedankt voor de succesvolle samenwerking!
Richard Kimmann
Directeur/eigenaar
Het is uitstekend verlopen, wij zijn zeer enthousiast over de samenwerking en de bereikte kandidaten. Het ging sneller dan we zelf aankonden. Tot een volgende keer! – Directeur – Marc Seesing
Marc Seesing
Directeur
MoreToAdd heeft onze verwachtingen overtroffen, binnen 12 hadden we de vacature ingevuld. We zijn uiterst tevreden over hun diensten en zullen voor het langere termijn een samenwerking aangaan met MoreToAdd
Stijn Huls
Mede eigenaar Lemon Group oost
VEELGESTELDE VRAGEN
Hoe onderscheidt jouw aanpak zich van andere wervingsbureaus?
Hoe lang duurt het gemiddeld om een vacature in te vullen?
Wat als je niet tevreden bent met het resultaat?
KLAAR OM SLIMMER TE WERVEN?
Bouw samen met ons verder aan een sterk team. Omdat slimme bedrijven weten dat de sleutel tot succes ligt bij de juiste mensen.